Miji blogovi

Poslovna saradnja:

среда, 28. јануар 2015.

Cадржаји су који се нуде најмлађој читалачкој публици.


Није реч ни о каквом хорор роману, већ о стрипу објављеном у „Малом Политикином забавнику“, дечјем часопису „поучног и забавног садржаја, који је намењен школарцима узраста од шест до 12 година“, како је наведено на сајту часописа. А у стрипу „Мерлин и Деда Мраз“ визуелизовани су бауци, митска бића која се у бајкама често хране малом децом, током једне своје гозбе на којој је печена беба један од специјалитета.
Овакви прикази, према оцени психолога и социолога, могу значајно да утичу на децу у том узрасту, изазивајући у њима или трауме или пак потпуну неосетљивост, која у крајњој линији води ка већој агресивности када порасту.
Француски стрип
„Мерлин и Деда Мраз“ је француски стрип из куће „Медија тун“, која окупља највеће стрип-издаваче. На сајту „Медија туна“ пише да је стрип намењен свим узрастима.
- То је период у којем су деца врло осетљива. Код млађих се тако развијају рационални страхови од ирационалних ствари, а код старијих се ствара виши ниво емоционалне неосетљивости, низак степен емпатије. Деца, да тако кажемо, огуглају па касније лакше прихватају и сцене правог насиља. У томе може да лежи и узрок неке будуће агресије или пак опште анксиозности, односно стрепње и страха од свега и свачега – каже психотерапеут Милена Опарница, уз оцену да би у овом случају неки вид цензуре морао да постоји.
Сличног је мишљења и социолог Драгана Димић, која истиче да дете, као табула раза, прихвата све и свашта.
- Тако може да прихвати и ово, али онда не треба да чуди ако једно дете стави друго у рерну или га убаци у веш-машину – каже Драгана Динић.
Генерални директор „Политике АД“ и главни и одговорни уредник „Малог Политикиног забавника“ Зефирино Граси признаје да се редакцији јавило више људи негодујући због садржаја стрипа који је објављен у новогодишњем броју.
- Припремићемо неки одговор који ћемо објавити – каже Граси.
Он додаје да је на колегијуму било приче о томе пре него што је стрип објављен и да је процена била да нема ничег спорног.
- Реч је само о бајци у којој се деца боре против баукова који једу децу. То је као и Црвенкапа, коју заједно с баком поједе вук па их на крају спасава ловац – каже Граси.

субота, 24. јануар 2015.

APEL DRZAVI

Piše: Ratko Dmitrović
U jednom beogradskom listu za decu objavljen je strip u kojem se glavni junaci hrane pečenom decom. Da se otkloni svaka eventualna zabluda, nacrtano je dete nabijeno na ražanj iznad vatre, a okolo iskežene spodobe čekaju ručak. Jezivo. Da mozak stane. Taj udžbenik kanibalizma došao je iz Francuske, pod bezazlenim imenom „Merlin i Deda Mraz“.
Pre neko veče, da ne imenujem televiziju, jer tu bitne razlike nema, emitovan je film gde pečena deca nisu na jelovniku ali zato jesu sirovi ljudski vratovi: krv šiklja na sve strane, zamućene oči, životinjski urlici, čupanje unutrašnjih organa, žvakanje. Jezivo. Da mozak stane.
Ima tome oko dve godine kako sam napisao i objavio tekst, apel, jauk da država, Vlada Srbije, uredbom, zakonom, kako god bilo, zabrani emitovanje filmova s elementima brutalnog nasilja, na televizijama s nacionalnom frekvencijom, a i šire. Povodom toga javilo se nekoliko društvu poznatih ljudi, među njima i tadašnji predsednik De­­­­mo­­krat­ske stranke, te me izgrdiše na pasja kola jer, evo, Dmitrović hoće da uvede cenzuru, to su retrogradne snage, protivnici progresa, aveti devedesetih, s takvima nećemo u Evropu…
Moja osnovna teza bila je, i ostala, da brutalno nasilje, u stvarnom životu ili na filmu (posebno na filmu, jer to nam je stalno pred očima, dnevno i po nekoliko sati) ostavlja trag u čoveku, skladišti se u dubokim slojevima naše podsvesti i kod određenog broja ljudi, iznenada, logikom koju nikada nećemo dešifrovati, aktivira se u formi krvavih tragova.
Otuda, uglavnom otuda – ubeđen sam, imam bezbroj razloga da budem ubeđen – ova jeziva ubistva po Srbiji, kao preslikana s filmske trake neke američke ili britanske produkcije, kada do juče miran, kulturan, snishodljiv čovek pobije nečiju celu porodicu, ili uzme pušku, krene ulicom i ubija sve koji naiđu, ili, što ranije nikada nije bilo, sin ubije roditelje, majka dete, otac sina, sestra brata.
Ništa od svega ovoga država – ministarstva obrazovanja, kulture i informisanja, ne znam ko je nadležan – ne vidi kao problem, razlog za intervenciju. Ugledni psiholozi, psihoterapeuti, sociolozi upozoravaju da je zastrašujući stepen agresije koja se sliva sa stranica i ekrana naših medija, ali džaba, nema ko da ih čuje.
Umesto toga Vlada Srbije priprema za usvajanje Građanski zakonik koji će zabraniti roditeljima da fizički kažnjavaju sopstvenu decu. Ide se na princip odgoja kroz razgovor. Sedmogodišnje dete uzme očev čekić s balkona i razbije prozor, a onda otac i majka sednu i dva, tri sata objašnjavaju nasledniku zbog čega to nije dobro. Efekte takvog „kažnjavanja“ gledamo svakoga dana po osnovnim i srednjim školama Srbije, gde profesori jedva izvlače živu glavu pred učenicima na koje više ne smeju ni glas da podignu, taman da ih ovi pljuju u lice, kao što se inače i događa.

субота, 10. јануар 2015.

ДЕЦА СУ НАША, А НЕ ДРЖАВНА

Не дозволимо да нам други према туђим интересима и мерама кроје законе о нашим породицама!

ПРЕДСЕДНИКУ РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ,
ВЛАДИ РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ,
НАРОДНОИЈ СКУПШТИНИ РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ,
ЈАВНОСТИ СРБИЈЕ
Поштовани,
Ми, доле потписани, дижемо свој глас против новог удара на српску породицу, који овог пута покушавају да изведу новим Грађанским закоником кроз забрану сваког физичког кажњавања деце, понекад (не увек) неопходног у случајевима када мало дете не разуме последице поступака којима угрожава себе и друге или када је насилно и агресивно према другој деци, одраслима и животињама.
Подсећамо да је:
1. Правни систем Србије, у погледу положаја и заштите деце, доношењем Породичног закона 2005. године, у потпуности усклађен са Конвенцијом УН о правима детета и другим ратификованим међународним документима који се баве тим питањем. Зато је свака измена нашег законодавства ради тобожњег усклађивања са међународним правом непотребна.
2. Мора се избећи опасност доношења неприменљивих закона, који уносе правну несигурност и руше ауторитет државе. Анкета објављена у дневном листу Политика показује да је 83 одсто испитаних против изједначавања педагошког физичког кажњавања деце са злостављањем детета, што јасно говори да ће закон који то изједначавање спроводи, ако се усвоји, бити неприменљив.
3. Законодавна реформа не сме да доведе до тога да у односима родитеља и деце већи ауторитет од мајке и оца постане држава. Последице уплитања државе у сферу осетљивих породичних односа могу да буду кобне и за породицу као темељ сваке снажне државе, али и за сам ауторитет државне власти. Злоупотреба дискреционих овлашћења од стране државне власти, у виду најдрастичније принудне мере државне интервенције у породичне односе – одузимања деце, води урушавању породице. Тиме држава у свакој породици добија уместо најприроднијег савезника потенцијалног противника, чиме се шири антагонистички фронт у унутрашњем рату између државе и друштва, целине и делова.
4. Иза намере да се новим Грађанским закоником у Србији пропише забрана сваког облика телесног кажњавања деце од стране родитеља не стоји брига за права деце, већ злокобни план да се једним системом парасанкција задре дубоко с оне стране границе која дели приватну од јавне сфере. Тиме би се сфера забрањених, противправних и друштвеноопасних радњи проширила и ван законом предвиђеног круга кривичних дела, а надлежност изрицања породично-правних санкција за телесно кажњавање деце пренела на органе којине не припадају судској грани власти. На основу нејасно и широко дефинисаног бића једног квазиделикта, о родитељском праву би одлучивали уместо „суда у одумирању”, центри за социјални рад или сличне установе друштвене бриге о породици. Следствено, прва жртва оваквог процеса заобилазног инкриминисања појединих страна породичног живота било би начело правне сигурности.
5. Пошто је јасно да држава Србија нема новчаних средстава да финансира нову функцију сталног надзора над породичним животом, средства би се по свој прилици обезбеђивала на основу пројектног финансирања из иностраних глобалистичких антипородичних фондација.
У земљи у којој 30 хиљада људи годишње више умре него што се роди, и коју сваке године напусти преко 35 хиљада, углавном младих, и која је од пописа 2002. до пописа 2011, остала без 400 хиљада становника, крајње је време за заштиту породице и деце, а не за њихово додатно разарање антипородичним нормама.
Буком која се диже око забране кажњавања деце само се скреће пажња са системских узрока проблема породице у Србији. Под изговором заштите деце од физичког кажњавања доћиће до ослобађања државне моћи, без гаранција да ће интереси детета бити заштићени.
Деца су наша а не државна, а државу финансирамо ми, и она је ту због нас! Зато не дозволимо да нам други према туђим интересима и мерама кроје законе о нашим породицама!
Уочи Божића, 2015.
Потписници:
1. Академик Коста Чавошки
2. Др Зоран Поњавић, професор Породичног права, Правни факултет Универзитета у Крагујевцу
3. Проф. др Слободан Антонић, Филозофски факултет Универзитета у Београду
4. Др Зоран Чворовић, доцент, Правни факултет Универзитета у Крагујевцу
5. Проф. др Александар Липковски, Математички факултет Универзитета у Београду
6. Коста Димитријевић, књижевник и новинар
7. Мр Владимир Димитријевић, публициста
8. Власта Младеновић, књижевник
9. Драган Хамовић, књижевник
10. Доц. др Валентина Хамовић, Учитељски факултет у Београду
11. Југослав Кипријановић, новинар
12. Зоран Павловић, историчар
13. Радомир Батуран, књижевник
14. Момчило Селић, књижевник
15. Ана Селић, преводилац
16. Жељко Цвијановић, новинар, уредник портала Нови Стандард“
17. Проф.др Иван Дојчиновић, Физички факултет Универзитета у Београду
18. Др Јелена Дојчиновић, Астрономска опсерваторија у Београду
19. Доц. др Павле Ботић, Филозофски факултет Универзитета у Новом Саду
20. Татјана Ботић
21. Др Миша Ђурковић, виши научни сарадник Института за европске студије у Београду
22. Бошко Обрадовић, ИК Катена мунди, уредник
23. Бранимир Нешић, директор ИК Катена мунди
24. Никола Маринковић, књижевни критичар
25. Др Љубомир Протић, професор Математичког факултета Универзитета у Београду (у пензији)
26. Др Слободан Јанковић, истраживач сарадник, Институт за међународну политику и привреду у Београду
27. Проф. др Драгиша Бојовић, Филозофски факултет Универзитета у Нишу
28. Бранко Павловић, адвокат, Београд
29. Хаџи Ђорђе Ј. Јанић, књижевник
30. Слободан и Драгана Стамболовић, Београд
31. Слободан Цветковић
32. Весна Цветковић
33. Павле Цветковић
34. Марија Цветковић
35. Милорад Маринковић
36. Драган Вујисић, предузетник
37. Данијела Вујисић, професор
38. Драгиша Јевтић, официр у пензији
39. Зоран Шкорић, дипломирани економиста
* preuzeto od
http://www.standard.rs/

петак, 9. јануар 2015.

Zastitnik gradjana o pravima deteta

Evo nekoliko smernica za sve one koji zele da budu informisani i u toku
Informacija nikad suvise, to je sigurno.

* http://www.pravadeteta.rs/sr/oNama/Zastitnikizamenica.htm

Zastitnik gradjana o pravima deteta, prednacrt zakona i jos mnogo toga, zato pogledati obavezno !

* http://www.pravadeteta.rs/sr/pitanjaIOdgovori.html

 Teme obradzene po kategoriji najcescih pitanja

http://www.pravadeteta.rs/sr/Aktivnosti.html

 Rad i sumiranje rezultata.

 Procenite sami....


Gde je rešenje?

Dok je dete veoma malo, najveći uticaj na njega imaju roditelji ili staratelji - fizički najbliži. Kretanjem u vrtić i školu dolazi do socijalizacije, uklapanja u dečiji svet, a pored roditelja u proces vaspitanja bivaju uključeni i vršnjaci, vaspitači, učitelji… Kasnije, kao tinejdžeri, deca stiču veliku želju da se dopadnu i da ih društvo prihvati. Od ključnog značaja za odnos između dece i roditelja jeste to da deca veruju u ono što im roditelji govore i  time izgrade međusobno poverenje koje će kasnije roditeljima poslužiti kao pomoćno oružje u nekim turbulentnim periodima u životu deteta.

Prvi zadatak roditelja je da  prepozna, i da prati promene u detetu usklađujući svoje ponašanje sa njime. 

Drugi korak je definisati kriterijume onoga što je poželjno, onoga što je prihvatljivo i onoga što je neprihvatljivo.

Treći korak je svakako određivanje mera koje će se sprovoditi ukoliko bilo koje dete radi nešto od ovih stvari ( prihvatljivo i onoga što je neprihvatljivo )

Rešenje je u pronalaženju i definisanju jasnih kriterijuma.

Činjenica je da u porodicama sa više dece, postoje brojne specifičnosti i kompleksnosti koje je nemoguće naći u porodicama sa jednim detetom. Za samu decu, imati brata ili sestru je iskustvo koje se praktično ne može nadoknaditi ukoliko ne postoji. U odnose između braća i sestara prožeto je puno emocija, koje tokom odrastanja, a i kasnije, mogu biti koliko pozitivna, toliko i negativne. U njihovim odnosima postoji mnogo mogućnosti za učenje i razvijanje.

* deo preuzet od
http://www.danas.rs/dodaci/psihologija

KULTURA VASPITANJA

       Moderna shvatanja vaspitanja razlikuju se u zavisnosti od kulturnog miljea, podneblja gde deca odrastaju, a i u dostupnoj literaturi zastupljena su različita mišljenja autora. Mislim da je takva situacija prilično konfuzna za roditelje koji sa mnogo entuzijazma prionu na izučavanje priručnika zadobro roditeljstvo, a kada shvate koliko se teorija i praksa razlikuju, postaju nesigurni. Sve to predstavlja plodno tle za decu koja mogu da iskoriste terenza manipulaciju. Najbitnije je stalno imati na umu cilj odgajanja i vaspitavanja dece - osposobiti ih i pripremiti da brinu sama o sebi i da, kada za to dođe vreme, samostalno žive u okruženju sa drugim ljudima. Manje je bitan način na koji ćemo taj cilj ostvariti. Vaspitanje se definiše kao kombinacija discipline i ljubavi.

  
Ne postoje laki recepti za odgajanje i vaspitanje dece. Bilo koji ekstrem nije poželjan: preterana popustljivost ima za posledicu decu bez radnih navika, sa niskom tolerancijom na frustraciju, razmaženu, često nezadovoljnu, depresivnu, agresivnu, sebe i svet oko sebe vide pesimistično imaju manjak samopouzdanja i nedostaju im životni ciljevi kao pokretači. Drugi ekstrem jeste porodica sa krutom strukturom gde se deci ostavlja malo prostora da otkriju ko su, šta žele i mogu da urade ili postanu. Ovakva deca, kada odrastu, nalaze partnere koji njima manipulišu ili pak odlučuju da nastave krug nasilja, pa od žrtve postaju zlostavljači. Zlatna sredina je takozvana porodica sa osloncem gde postoje jasne granice između članova i funkcija koje oni u njoj imaju, ali u isto vreme i porodice u kojoj roditelji svojim primerom pokazuju deci poštovanje, uče ih šta znači ljubav i saosećanje prema sebi i drugima, kako prepoznati problem i rešiti ga i kako slušati druge i biti saslušan. Roditelji u porodici sa osloncem obezbeđuju doslednost i čvrstinu, ali i smirenost koja je deci neophodna za rast i razvoj. Recepti za dobro roditeljstvo se ne propisuju, već ih na neki način sami kreiramo i stvaramo. Svako iz svoje primarne porodice ponese i funkcionalne i disfunkcionalne obrasce ponašanja, a ključno je ono šta ćemo uraditi sa njima - korisne stvari vredelo bi zadržati, manje korisne modifikovati i prilagoditi svojoj deci. Niko nije odrastao u idealnoj porodici, niti je imao ili ima savršene roditelje ili staratelje. Svako treba da prihvati i sebe i druge sa svim manama i vrlinama.
* preuzeto sa 
http://www.story.rs/art-of-living/psihologija

Šta znači dobro roditeljstvo?

Ne postoje savršeni roditelji, a ono što smo naučili i poneli iz kuće prilično nas određuje. O tome na koji način možemo da promenimo stečeno kućno vaspitanje 

Način na koji vaspitavamo svoju decu u velikoj meri zavisi od našeg ličnog odnosa prema načinu vaspitanja koji su primenjivali naši roditelji: svako od nas iz svoje primarne porodice nosi pozitivne ili negativno obojene impresije i sećanja u vezi sa vaspitanjem i u odnosu na tu emotivnu crtu sećanja donosimo odluku kakvi ćemo biti kao roditelji. Na primer, osoba koja je svog oca doživljavala kao izuzetno strogog u odnosu prema deci, ali ima pozitivan stav prema ocu, često donese odluku da je dobro biti strog roditelj. U istoj situaciji osoba koja ima negativan stav prema strogom ocu odlučuje da nikada prema svojoj deci neće biti stroga jer misli da će to doneti više štete nego koristi. Danas su nam dostupne (internet, self-help priručnici) brojne informacije o roditeljstvu, različitim stilovima vaspitanja, tome na koji način treba hvaliti i kritikovati dete i kako treba reagovati u različitim situacijama, a sve one mogu biti veoma korisne ukoliko ih na pravi način shvatimo - to znači ne doslovno ili bukvalno, već kao jedan od mogućih načina da postupimo u određenim situacijama.

Ukoliko se ne slažemo sa načinom vaspitanja na koji su nas vaspitavali naši roditelji, mi smo najčešće protivnici na rečima, deklarativno, a realna situacija je mnogo kompleksnija. Deca najviše uče po principu takozvanog učenja po modelu: pamtimo ono što vidimo, reagujemo onako kako smo naučili i videli da naši roditelji reaguju u sličnim situacijama, izražavamo emocije na one načine na koji su ih oni iskazivali. Učenje po modelu moćno je sredstvo oblikovanja, ali je veliki problem što roditelji nisu u dovoljnoj meri svesni toga. Takvi su primeri kada otac koji drži cigaretu u rukama objašnjava sinu kako je pušenje veoma štetno, majka viče na svoju ćerku i govori joj da ne sme da bude agresivna prema svom mlađem bratu, roditelji poručuju deci da se sve može rešiti razgovorom, a oni uopšte ne komuniciraju… To su samo neke od situacija gde deca nesvesno uče ono što vide na konkretnom nivou, i u odnosu na to viđeno formiraju ponašanje, načine emocionalnog reagovanja, ispoljavanja emocija, socijalne veštine. Zato treba naglasiti kako se možemo otresti načina na koji su nas vaspitavali naši roditelji, ali pod uslovom da uočimo šta nam se ne sviđa i jasno definišemo kako bismo se drugačije mogli ponašati.
 * preuzeto sa
http://www.story.rs/

четвртак, 8. јануар 2015.

Praznici, vreme za igru i smeh

Vreme za druzenje, pricu, smeh su trenutci koji ostaju urezani u secanju svakog deteta koliko god godina imalo....
  
Praznici su posebni i po tome što daju priliku porodicama da se okupe i da provode više vremena zajedno. Poslovne obaveze, žurba, domaći zadaci i ocene, za neko vreme ostaju po strani, a u prvi plan dolazi zabava, igranje, druženje u krugu porodice i prijatelja.

Najmlađi posebno uživaju u prazničnoj čaroliji u igri provedenoj sa roditeljima, bakama i dekama. Ovi intimni momenti provedeni u krugu porodice kod mališana podupiru osećanje sigurnosti, zajedništva, pripadnosti. Igre i aktivnosti oko praznika bude kreativnu snagu, upornost, osamostaljuju, razvijaju poverenje i empatiju.

U krugu mnogih porodica su društvene igre te oko kojih se okupljaju članovi, međutim ne mora biti samo to. Može se zajednički kititi jelka ili praviti praznične poslastice. Bitno je da svi članovi porodice uživaju i da se dobro provedu jer to osećanje budi tesnije veze između roditelja i dece ili pak braće i sestara. Porodične veze se na ovaj način učvršćuju.

Mala deca od 3 godine posebno uživaju u igrama u kojima se glumi ili u koje je uključena mašta. Deca starosti oko 6 godina u stanju su da igraju igre koje imaju pravila, a ona starija od deset godina obožavaju strateške igre. Roditelji svojim pravilnim stavom, pažljivim praćenjem situacije doprinose dobrom toku igra. Nikako ne bi sebi smeli da dozvole da se pojavi rivalski odnos između njih i dece, jer to može narušiti samopouzdanje deteta.
* preuzeto sa 
http://www.svastara.rs/vesti/zdravlje


Važnost zajedničkog božićnog ručka: Tradicija jača bliskost

  Treba iskoristiti svaki poklonjeni momenat ...

Porodica se za Božić okuplja i uživa u ručku i toploj porodičnoj atmosferi. Ručak je najsvečaniji trenutak Božića, a rituali imaju edukativni potencijal za najmlađe članove porodice. Preko hrane i preko običaja šalju se pozitivne poruke. Ljubav i pažnja se pokazuju i spremanjem posebnih jela za određenu osobu. Osim edukativnog potencijala, veoma je bitan i terapijski potencijal božićnog okupljanja, kada se na primer posebno mesto za stolom daje tek punoletnoj osobi koja time dobija status punopravnog, odraslog člana porodice - ističe psiholog.

I dok je prvi dan Božića rezervisan za užu porodicu i na taj dan se ne odlazi nigde iz kuće, drugi dan praznika je prilika za posete rođacima i prijateljima. Čestitanje praznika, zagrljaji, poljupci i opuštena komunikacija jačaju osećaj zajedništva.

Osim što Božić slovi za dan radosti i idiličnih porodičnih okupljanja, on je i praznik darivanja. Prema rečima Ljiljane Filipović, pogrešno je što se od dece ne očekuje da pripreme poklone za odrasle članove porodice.

- Veoma je važno decu naučiti i da poklanjaju, a ne samo da primaju darove. I roditeljima je praznik, pa je red da i deca nešto njima poklone, neki crtež ili predmet koji su sami napravili. Na taj način deca izrastaju u emotivno stabilnije osobe - objašnjava naša sagovornica. 
* preuzeto sa 
http://zena.blic.rs/Porodica

EVO ŠTA NAS OČEKUJE: Ovo je plan „Novog svetskog poretka“ za uništenje porodice, koji se uveliko sprovodi!

Preuzeti tekst / procitajte

U Nemačkoj u jednom gradiću legalno funkcioniše deset zoo–bordela.
 U Americi se sprovode izbori lepote među transvestitima – dečacima od 6 godina.
 U Kanadi su legalizovani eksperimenti na deci: sterilizacija, lobotomija.
 U Švajcarskoj je 30.000 dece oduzeto tradicionalnim roditeljima i već predano istopolnim.
 U Norveškoj će se u školskom programu za prvake pojaviti predmet “Incest”. U Kanadi je pedofilija službeno priznata seksualna orijentacija. U Francuskoj su ove godine u svim školama zamenili “dečake” i “devojčice”.
 U Holandiji legalno postoji stranka pedofila, a takođe je prisutna i infantofilija, onosno odnosi s novorođenima.
U oktobru ove godine u Moskvi održana je konferencija pod nazivom “Uništenje porodice i pola novim svetskim poretkom”. Konferenciju je organizovao ruski “Hrišćanski preporod” (“Hristianskoe vozroždenie”) u saradnji sa međunarodnim pokretom koji objedinjuje ruske porodice iz više od 30 zemalja pod nazivom “Ruske majke” (“Russkie materi”). Glavna gošća konferencije bila je Irina Berset, Ruskinja koja je 45 godina živela u Norveškoj i koja je, nakon što joj je norveški sud oduzeo decu jer nije bila tolerantna na pedofiliju, potrošila godine istražujući i skupljajući dokumentaciju i razna svedočanstva kako bi ruskoj tradicionalnoj javnosti prikazala koji je pravi cilj Novoga svetskog poretka u odnosu na porodicu.
U nastavku možete pročitati ceo govor Irine M. Bergset koja se svim snagama suprotstavlja Novom svetskom poretku i njegovim nehumanim planovima.
“Dobar dan,
Zovem Irina Bergset.
Ja sam danas ovde da bih svedočila o toj kugi trećeg milenijuma, s kojom se susrela moja porodica na Zapadu. I ne samo moja porodica lično. Danas, međunarodna organizacija ruskih roditelja – majki, očeva, deda i baba pod nazivom – “Ruske majke”, objedinjuje porodice iz više od 30 zemalja sveta, koje su postradale od nasilnog razdvajanja od rođene dece u inostranstvu. Te porodice i jesu živi svedoci toga šta se događa sa ruskom decom izvan Rusije.
Sakupljam svedočanstva i dokumente na tu temu poslednje dve godine. Za to vreme, na raznim jezicima sveta, meni su slali publikacije zapadnih medija, video–svedočanstva, TV–reportaže, filmove, knjige, naučna istraživanja. Sabravši ta dokumenta, ja ću vam u sažetom vidu reći kako se vrši uništenje porodice i pola na zapadu.
Moj zadatak nije bio da ocenjujem to što se tamo događa. Ja sam se samo trudila da skupim činjenice, dokumente i svedočanstva s jednim jedinstvenim ciljem da privučem pažnju javnosti u Rusiji i ostatku hrišćanskog sveta, ruskih naučnika i specijalista, istoričara, sociologa, teologa, kriminalista, politikologa, psihologa i dr. Takođe, želim da privučem i vašu pažnju, uvaženi gosti današnje konferencije, i upozoriti vas o činjenici da je ceo svet danas obuhvaćen idejom uništenja prirodnog pola i idejom uništenja porodice.
Počnimo ispočetka. Meni je lično policija Norveške pod pretnjom pištoljima, odvela u zarobljeništvo moja dva rođena sina. U moj stan u Norveškoj 8. aprila 2011. upala su dva saradnika socijalne službe i dva policajca. Ti službenici oteli su moju decu i odveli ih na, od mene, sakrivenu adresu. Spasli su ih od roditelja, od mene. Zašto?
Ja znam zašto. Radi se o tome što sam se dan pre tog događaja obratila policijskoj stanici u selu gde živimo sa pritužbom na to da su norveški građani s mojim mlađim četvorogodišnjim sinom, kako mi se tada činilo, vršili nezakonite bludne radnje . Sud Norveške me je tada proglasio netolerantnom ženom prema norveškom moralu. I zato su mi oduzeli decu. Decu su predali tolerantnijim roditeljima br. 3 i 4. Ti iznajmljeni roditelji nisu imali ništa protiv da se mojoj deci u norveškom vrtiću i školi predaju osnove netradicionalnih telesnih odnosa.
Kažete da je to nemoguće? Ja takođe tada nisam znala, ali sada znam, da se u Norveškoj već mnogo godina realizuje državni program promene dece iz običnih dečaka i devojčica u druge osobe.
Kakve? To je pitanje nad pitanjima. Sa tačke gledišta prostog Rusa. postoje samo dva prirodna pola – muški i ženski. Je li tako? Ali, sva nesreća je u tome što je za sav ostali zapadni svet taj pogled davno zastareo. Novi moderni psiholozi, sociolozi pa čak i psihijatri prodaju lažnu ideju da prirodni pol uopšte ne postoji i nikad nije ni postojao. Govore kako je to samo jedna od velikih hrišćanskih zabluda. Neljudi tvrde da ustvari polova ima mnogo više. Prvo je bilo rečeno kako tih polova ima 6 ili 7. Ali sada, ta je brojka porasla nekoliko puta i broji oko 20 raznih polova. Ludilo, kažete?
Ne. To je realna druga ideologija. I ta druga ideologija je sastavljena na paradigmi ne prirodnog i normalnog, već nekog “neprirodnog” socijalnog pola. To jest, ona je napravljena na ideji da pol, ne samo da se može menjati već se i menja isključivo iz nekih čisto socijalnih razloga ili socijalnih uloga. Autori ideje velikog broja polova bili su izopačenici. Svaki novi pol oni su počeli povezivati sa drugim vidom izopačenosti. Prosto govoreći, izopačenici su predstavili ideju da se pol određuje prema objektu sa kojim se vrši telesni odnos. Izopačenici su reč “pol” zamenili seksualnom orijentacijom.
Ako je izopačenik seksualno orijentisan na decu, to je njegov pol “pedofil”. Ako je izopačenik seksualno orijentisan na životinje to je njegov pol “zoofil”. Tako to izgleda u grubo. Postoje među izopaćenicima oni koji su odmah orjentisani i na decu i na životinje. Takve osobe su sami izopačenici nazvali kvir, što znaći uvrnut ili izopačen .
Da se ne bi mešalo sa tradicionalnim polovima, izopačenici su rešili da samu reč “pol” proglase kao “zastarelu” i tako je pošalju na đubrište istorije. Socijalni stručnjaci pojačali su uništenje pola u zapadnoj kulturi nadgrobnim spomenikom, na kome su napisali novi izraz gender. Osim toga, u engleskom jeziku reč gender još označava potpuno i kategoriju “roda”: muški rod, ženski rod i srednji rod.
I eto, ti sotonski “genderi” počeli su se množiti danonoćno i danas ih ima na hiljade. U početku su potrošili 20-30 godina na to da bi usadili u svest čovečanstva i u celokupnoj zapadnoj kulturi, zapadnoj muzici, zapadnoj književnosti i zapadnoj umetnosti da su “muškarci” i “žene” izumrli kao dinosaurusi, a tamo postoje samo “gej”, “lezbijke”, “biseksualci”, “transvestiti” i “transgenderi”. Usput, pod parolom “prava čoveka na izopačenost” – prirodni pol prestao je da se zove prirodnim i normalnim.
Na taj način proizvedena je “lingvistička čistka”, uništenje nas – “muškaraca” i “žena” iz kulturne sredine. Zato nije ni čudo što su se tradicionalni “muškarci” i “žene” u zapadnom svetu, postepeno počeli posmatrati kao rudimenti, ostaci starog, zastarela klasa ljudi “druge vrste”.
Znate li kako nas normalne ljude nazivaju na zapadu? Već odavno se reč “prirodno” za sve nas se ne koristi. Umesto njega ubačena je druga reč – “strejt” (straight), što znači doslovno – “pravi”. To jest, vi i ja smo “strejteri”. Šta je to? Ništa. Praznina. “Strejt” je zbir zvukova koji ništa ne znače, bez ikakvog smisla, bez korena, bez materijalnog ekvivalenta. Danas se može zaključiti da se to izveštačeno lingvističko izbacivanje prirodnog pola u zapadnom svetu izvršava i da će uskoro biti završeno.
Moji zaključci proizlaze iz realnosti. U tolerantnoj Evropi, u Kanadi, SAD–u, Novom Zelandu, Australiji, ako budete morali izraziti svoju seksualnu orijentaciju (na primer u bračnoj agenciji) predložiće vam da postavite kvačicu u polje: “strejter”, “gej”, “lezbijka”, “biseksualac”, “transvestit” ili “transgender”. Danas bismo mi trebali staviti kvačicu u polje “strejter”. I ja i vi. Mi shvatamo da nismo nikakvi “strejteri”, mi smo muškarci i žene. Ali nas i vas tamo nema. Nas su očistili. Lingvistički. Uništili. Satrli. Otpisali…
Uništenje prirodnog pola na lingvističkoj nivou – to je bio prvi korak zapada. Drugi korak zapada je uništenje prirodnog pola u ličnim dokumentima. Da, da. Multitolerantni zapadnjaci su napravili drugi korak za izbacivanje prirodnog pola iz svih ličnih dokumenata. A pre svega iz pasoša. Do nekoliko godina unazad niko u Rusiji nije primetio kako je u Australiji i Novom Zelandu, kao probni svetski projekat bio uveden treći pol . Šta je to? Do tog trenutka u pasošu, u polju “pol”, bile su samo dve mogućnosti – “muški” i “ženski” pol , tj. bila su dva polja i u jednom od njih je stajala oznaka. A sada ima tri kvadrata. Treći kvadrat obeležen je (latiničnim) slovom “H”.
Taj treći pol su, osim u navedene dve države, uveli na Tajlandu, a od 1. novembra 2013. to treće polje se pojavljuje u pasošima prvo Nemačke, a zatim ubrzo i u zemljama svih drugih država Evrozone. Nakon toga će u vrlo kratkom roku, to polje “H” pola potpuno izbaciti naš i vaš prirodni pol iz lične dokumentacije na celom Zapadu.
Prvo će svi izopačenici biti zapisani u trećem polju “H”. Međutim, oni neće biti zadovoljni samo time što u pasošu stoji apstraktno slovo “H”. I onda će izopačenici svih vrsta zavikati na ceo svet o svojim tkz. “pravima čoveka” zbog svog slova, svoje seksualne orijentacije. I onda će se u trećem polju naći slova “l”, “g” , “b”, “t”, a zatim i drugih “grupa” seksualne orijentacije, koje se množe ne dnevno, nego satima. Naše i vaše kvadratiće “m” i “ž” jednog dana će potpuno izbaciti iz upotrebe. Ili će oni sami nestati kao nepotrebni. Ili će ih izbaciti iz bilo kojeg drugog razloga. Nije bitan scenario, bitan je kraj – uništenje našeg i vašeg prirodnog pola iz ličnih dokumenata.
Treći ciklus uništenja pola je fizička ravan. Zapad napada našu decu, trudeći se da im usadi netradicionalnu orijentaciju od rođenja. Ako roditelji nisu pokorni i protive se tome, zapad je smislio odstranjenje roditelja iz procesa vaspitanja potomstva. Oduzimanje dece u modernoj Evropi i po celom zapadu sada je rešeno tako da se obavlja odmah od dana rođenja. Pomoću te jedinstvene kazne, prisilne predaje potomstva državi – ​​likvidirana je kategorija roditelja i uništena je porodica kao stub društva.
Sada funkciju vaspitanja dece preuzimaju osobe tolerantne na izopačenosti. Na zapadu su napravljeni posebni programi u tom pravcu za jaslice, vrtiće, škole i univerzitet. Čudićete se, ali napisana je i predstavljena nova dečija književnost tolerantna na izopačenosti. Ona je osmišljena za sve uzraste: od nula do jedne godine , od jedne godine do dve, od dve do četiri, od četiri do šest, itd.
U decembru 2012. godine, istaknute feministkinje u Evropskom parlamentu dale su predlog za izglasavanje zakona koji zabranjuje svu klasičnu dečiju književnost u Evropi. Takva književna inkvizicija samo što nije uvedena. Istina, nedostajalo im je samo nekoliko glasova pri glasanju u Evroparlamentu da neoinkvizitori već tada pobede. Ali zato su u Francuskoj već uspeli. Tamo sada potpuno legalno prvačići u školi uče novu prozu: “Tata nosi haljinu”. Ta knjiga je svojevrsna francuska azbuka homoseksualnosti. On priča deci o tome da Maša nije devojčica , a Vasja – nije dečak .
O svemu ovome sam prvi put saznala iz pisama Rusa koji žive u Australiji, Švajcarskoj, Novom Zelandu, SAD, Kanadi ili u Evropi. Ruski roditelji u svojim pismima opisuju, s gledišta ruskog čoveka, činjenice i pojave savremenog zapada.
 Evo nekoliko kratkih citata iz pisama:
“U Norveškoj deci u jaslicama čitaju bajke o princu koji se zaljubio u kralja.”
“U Švajcarskoj dečake treba dovoditi u vrtiće u haljinama.”
“U Danskoj na stubovima stoje oglasi: ‘Iznajmljuje se konj za intimne odnose’.”
“U Nemačkoj u jednom gradiću legalno funkcioniše deset zoo–bordela.
”
“U Americi se sprovode izbori lepote među transvestitima – dečacima od 6 godina.”
“U Kanadi su legalizovani eksperimenti na deci: sterilizacija, lobotomija.”
“U Švajcarskoj je 30.000 dece oduzeto tradicionalnim roditeljima i već predano istopolnim.
”
“U Norveškoj će se u školskom programu za prvake pojaviti predmet ‘Incest’.”
“U Kanadi je pedofilija službeno priznata seksualna orijentacija.”
“U Francuskoj su ove godine u svim školama zamenili ‘dečake’ i ‘devojčice’.
”
“U Holandiji legalno postoji stranka pedofila, a takođe je prisutna i infantofilija, onosno odnosi s novorođenima.”
U poslednje svedočanstvo ne može se poverovati bez dokaza. Zato smo to proverili i na holandskom jeziku našli mnoštvo novinskih materijala i TV emisija o krivičnom procesu koji je privukao najviše pažnje 2012./13. godine.
Radi se o tome da je jedan holandski homoseksualac ​​koji je živeo u istopolnim braku silovao preko stotinu dece. Njegova najmlađa žrtva imala je samo 9 dana od rođenja. A najstarija dve i po godine. Dobro ste čuli, reč je o novorođenčadi i maloj deci. O masovnoj rasprostanjenosti infantofilije u Evrozoni govori činjenica koja je preneta u mnogim medijima, čak i na ruskom jeziku – da su kod tog uhvaćenog infantofila našli gigantske količine neuništenih foto i video materijala. Ali, ono što je još više poražavajuće – tu decu nije niko zaštitio. U Holandiji je porodica odavno uništena. Roditelji te dece, po zakonima Evrope, nisu imali nikakvo pravo da svedoče o nasilju nad svojom decom zato što holandski sud nije bio sklon da to zverstvo nazove aktom “nasilja”. Jer se sve te žrtve – odojčad, nisu nikad ni na koji način protivile. Došlo je čak do toga da su stručnjaci ustvrdili da je uzrok toga što se dogodilo “hiperseksualnost” tog homoseksualnog amoralnog subjekta.
Ma koliko vam neverovatno to sada zvuči, sve su to činjenice. I sve to možete sami pronaći ako u Gugl pretraživač unesete pojmove “zver infantofil” i slično. Ova “interesovanja” najviše su rasprostranjena među ženama. Da, da, dobro ste čuli. Pedofilija, incestofilija i infantofilija – to su i ženski poroci savremenog zapada.
Naime, ruski roditelji koji danas žive na zapadu na udaru su globalne svetske politike. Njihova svedočanstva govore o namernom uništenju tradicionalne porodice, tradicionalnih vrednosti, a takođe i o prinudnoj promeni pola kod dece – to je upozorenje za Rusiju i ostatak hrišćanskog sveta. Ja sam pobegla iz Norveške čim sam mogla. Morala sam ostaviti sve: stan, dom, auto, imovinu i sve lične stvari stečene tokom 45 godina života. Od dvojice sinova uspela sam spasiti samo jednog. Drugog mog sina sada kriju u šumama Norveške na tajnoj adresi. Tajnoj za majku, za mene .
Kako i sledi iz zakona savremene Evrope, tradicionalna majka danas “neprijatelj je broj jedan” za svako dete. Upravo zato su svi sudovi, uključujući i Viši sud Norveške, ustanovili da lišavaju mene, majku, svih kontakata sa rođenim sinom, oduzetim u Norveškoj. To jest, netolerantinima, kako nas nazivaju, danas je zabranjeno apsolutno sve: prepiska, čestitke, telefonski razgovori, čak i skajp. Netolerantni čak nemaju ljudska prava. Nikakva.
Već dve godine nemam ni vesti od svog sina. Kada su ga odveli pod cevima pištolja u zarobljeništvo, moj Miša imao je samo četiri godine. U tom pedofilnom zarobljeništvu je već dve godine. To jest, on sad ima već 6 godina. On je u Norveškoj išao u vrtić gde su mu negovateljice lezbijke čitale bajke o gejevima i transvestitima. A ove godine je krenuo u norvešku školu. Tamo ga učitelji homoseksualci obučavaju azbuci ljubavi na času pod nazivom “Incest”. I to je sve čista istina, nije san i nije horor film.
Samo na minutu, molim vas, zamislite da se sve to desilo vama. I vašoj deci. Oduzimanje, zamena pola, tajna adresa.
Makar zato da bi shvatili da ovde u Rusiji još uvek postoji šansa da se sve to izbegne.
Rusija je danas ostala poslednje ostrvo hrišćanstva, poslednja ograda porodice, poslednji čuvar i zaštitnik morala.
I danas, u ime svih postradalih od juvenilnih užasa Evrope i Zapada, ja sam ovde da bih zvonila u zvono nesreće. Ja vas ne molim da mi verujete. Molim vas da nas čujete. Nas, koji smo izgubili ono najvrednije što smo imali – rođenu decu. Možda su naše nade da ih vratimo – iluzorne. Ali je zato realna nada da ćete nas vi čuti i spasti se, da nećete izgubiti svoju decu.“
7 godina kasnije:
(Beograd.in)

Armagedon na mala vrata

 Tekst koji sam sasvim slucajno procitala, izazvao je u meni buru koja se vec danima ne stisava, jer istina iznesena u tom tekstu probudila je onaj uspavani deo u meni i otad nemam mira. Znam da nisam jedina koja je spavala svoj siguran zimski san daleko od stvarnosti, jer tako je lakse pregurati dan, mesec, godinu. Pritisnuti sa svih mogucih strana, manjkom vremena, jer radimo i po dva posla, manjkom para, kog nikad nije dovoljno da se pokriju obicni dnevni troskovi, manjkaju nam druzenja, izlasci, razgovori, smeh i odmor. Upregnuti u sistem opstanka zaboravljamo na ono najvaznije, na nas same, na one koji su tu kraj nas koje volimo i koji nas vole, zaboravljamo da to ipak nije dovoljno, jer najskuplje je vreme koje ne mozemo da vratimo.
  Na samom pragu nam je nestanak ( upotrebila bih mnogo jacu rec, koja bi tacno oslikala situaciju, ali...) kuca nam na vrata, prozore, zidove. Recice neko da preterujem. Nije samo pomenuti tekst pokrenuo ove tvrdnje, ne, cinjenice su takve da ih je tesko ne videti samo treba otvoriti oci, probuditi sebe, zarad buducnosti koja nam se ni malo ne smesi.
Moje misljenje je da smo sami krivi. Polazim od sebe, nisu mi nikada smetali ekstremni pojedinci poput homoseksualaca, transvestita koji su bili za mene bas to samo pojedinci. Vesti o njima provlacile su se izmedju mase drugih, nebitne da bih im pridala znacaj. Godinama su nam " na mala vrata " servirali njihovo postojanje, sirenje, delovanje kroz filmsko platno, knjige, mali ekran, novine i sam internet. Njih je bilo sve vise dok smo mi resavali svoje i svetske krize, velike i male ratove kojima su nas okupirali hteli mi to il ne. Krivi smo. Dozvolili smo  da budemo zavedeni, dozvolili smo da nam paznja bude preusmerena. Znam da je previse toga sto nam oduzima vreme, energiju i volju, ali moramo nesto preduzeti pocev od sebe i svoje porodice. Ovo je nasa borba, borba roditelja za svoju decu, za ono sutra koje je daleko od svetle buducnosti.
Uverite se sami, procitajte tekst sa ovog linka
http://web-tribune.com/iza-kulisa/evo-sta-nas-ocekuje-ovo-je-plan-novog-svetskog-poretka-za-unistenje-porodice-koji-se-uveliko-sprovodi

EVO ŠTA NAS OČEKUJE: Ovo je plan „Novog svetskog poretka“ za uništenje porodice, koji se uveliko sprovodi!

Ucinite sve sto je do vas samih da ova stvarnost ne bude nasa.